• Business
  • E-mailing
  • Digital
  • Workshop
  • Business
  • E-mailing
  • Digital
  • Workshop
  • Business
  • E-mailing
  • Digital
  • Workshop
Business, Case study, Digital, E-mailing
[ 29 března, 2020 by Jakub Malý 0 Comments ]

Case study – Reaktivace v praxi

S klientem Trenýrkárna.cz jsem se pustili do reaktivační kampaně. A jak to dopadlo?

S klientem Trenýrkárna.cz jsme připravovali reaktivační kampaň.

Cílem bylo zreaktivovat cca 80 000 kontaktů a donutit je k akci, kterou jsme si nadefinovali jako otevření newsletteru, nebo proklik newsletteru a přesměrování na web a v ideálním případě provedení nákupu. Automatizaci jsme rozdělili dávkově do 10 dnů. Kontakty byly v databázi od roku 2014, tedy celkem 5 let staré kontakty, které někdy nakoupili nebo se přihlásili k odběru newsletteru.

Další cílem byla následná podrobná segmentace na neaktivní podsegmenty.

Segment pro reaktivaci byl nadefinován podle těchto kritérii:

• bez nákupu za posledních 400 dní
• neotevření e-mailů za posledních 400 dní
• datum přihlášení > 90 dní

 

Ke stažení zde

case study digital E-mail marketing emailing reaktivace
35 Likes
Case study - Změna rozesílacího nástrojeCase study - Změna rozesílacího nástroje
Case study - Automatizace a gamifikaceCase study - Automatizace a gamifikace

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Kategorie

  • Business
  • Case study
  • Digital
  • E-mailing
  • konference
  • PPC
  • Workshop

Štítky

case study conference digital e-mailing E-mail marketing emailing konference ppc reaktivace shopcamp

Nejnovější příspěvky

  • Případová studie: E-mail marketing v podání největších českých sportovních e-shopů
  • Case Study – PPC kampaně pro Dobré knihy
  • Case study – Automatizace a gamifikace
  • Case study – Reaktivace v praxi
  • Case study – Změna rozesílacího nástroje

Pomáháme Vám nejen s e-mail marketingem. Posunujeme Váš business stále dopředu.
Na Zderaze 1275/15, 120 00 Praha
(+420) 721 145 095
info@watermedia.cz
Sledujte nás

Provozuje společnost Water Media. Copyright 2020