Case study – Reaktivace v praxi
S klientem Trenýrkárna.cz jsem se pustili do reaktivační kampaně. A jak to dopadlo?

S klientem Trenýrkárna.cz jsme připravovali reaktivační kampaň.
Cílem bylo zreaktivovat cca 80 000 kontaktů a donutit je k akci, kterou jsme si nadefinovali jako otevření newsletteru, nebo proklik newsletteru a přesměrování na web a v ideálním případě provedení nákupu. Automatizaci jsme rozdělili dávkově do 10 dnů. Kontakty byly v databázi od roku 2014, tedy celkem 5 let staré kontakty, které někdy nakoupili nebo se přihlásili k odběru newsletteru.
Další cílem byla následná podrobná segmentace na neaktivní podsegmenty.
Segment pro reaktivaci byl nadefinován podle těchto kritérii:
• bez nákupu za posledních 400 dní
• neotevření e-mailů za posledních 400 dní
• datum přihlášení > 90 dní
Ke stažení zde