• Business
  • E-mailing
  • Digital
  • Workshop
  • Business
  • E-mailing
  • Digital
  • Workshop
  • Business
  • E-mailing
  • Digital
  • Workshop
Business, Case study, Digital, E-mailing
[ 29 března, 2020 by Jakub Malý 0 Comments ]

Case study – Změna rozesílacího nástroje

V srpnu 2019 jsme v e-shopu Agátin svět  nahradili původní technologii IBM WCA (Acoustic) novým nástrojem Ecomail,
a provedli jsme migraci automatických kampaní.  Jak migrace dopadla?

Migrace nástroje na jiné ESP je vždy žhavým tématem. Na úvod musíme upřesnit, že pokud přemýšlíte o změně nástroje, je potřeba si položit základní ale důležité otázky:

  • Co očekáváte od nového nástroje
  • Co potřebujete od nového nástroje
  • Jakým způsobem chcete nástroj využívat, a na co
  • Jak do hloubky chcete propojit nástroj se svými systémy? (eshopové řešení, pokladní systém, datový sklad, apod..)

 

Ke stažení zde

case study digital E-mail marketing emailing reaktivace
30 Likes
Viva la EmailingViva la Emailing
Case study - Reaktivace v praxiCase study - Reaktivace v praxi

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Kategorie

  • Business
  • Case study
  • Digital
  • E-mailing
  • konference
  • PPC
  • Workshop

Štítky

case study conference digital e-mailing E-mail marketing emailing konference ppc reaktivace shopcamp

Nejnovější příspěvky

  • Případová studie: E-mail marketing v podání největších českých sportovních e-shopů
  • Case Study – PPC kampaně pro Dobré knihy
  • Case study – Automatizace a gamifikace
  • Case study – Reaktivace v praxi
  • Case study – Změna rozesílacího nástroje

Pomáháme Vám nejen s e-mail marketingem. Posunujeme Váš business stále dopředu.
Na Zderaze 1275/15, 120 00 Praha
(+420) 721 145 095
info@watermedia.cz
Sledujte nás

Provozuje společnost Water Media. Copyright 2020